2 Şubat 2008 Cumartesi

Kurumsal Filmler


Kurumsal filmler, çalışan aidiyetini baz alan İK ve iç iletişim faaliyetlerinin geliştirilmesi yönünde etkileyici bir yöntem olarak kullanılıyor. Kurum kültürünü yansıtmak için kurgulanmış senaryolar üzerine çekilen filmler, aynı zamanda çalışanların yeteneklerinin keşfedilmesine de ortam hazırlayarak aidiyeti pekiştirebilir. Bu çalışmalara mücadele platformu yaratan 3. Kurumsal Film Festivali etkinliği başvuruları, Mayıs 2008'e kadar sürecek. "Corporate Film Fest 2008" etkinliğinin kapsamı, yarışmaya katılım koşulları, kategoriler hakkında ayrıntılı bilgiye http://www.corporatefilmfest.com/ adresinden ulaşabilirsiniz. Geçmiş dönem festival filmleri de aynı şekilde http://www.corporatefilmfest.com/cff2007.htm adresinde incelenebilir. Ekim 2008'de açıklanacak sonuçları şimdiden çok merak ediyorum.

Uzun yıllar Hindistan'da şirketler için kurumsal filmler çeken Randor Guy, Joseph Fernandez tarafından yazılan Corporate Communications: A 21st Century Primer kitabında marka imajını oluşturan şirketler açısından, kurumsal filmlerin, izleyenlerin dikkatini çeken etkili bir araç olarak tercih edildiğinden bahsediyor. Guy, kurum tarihini, fikrini ve temsil ettiği herşeyi ileten bir araç olarak filmlerin, kurum efsaneleri yarattığına inanıyor.

New York Festivalinde "Certificate of Excellence" ile onurlandırılan Metro Grubunun 2007 yılındaki kurumsal filmi, görsel, işitsel ve içerik açısından çok başarılı. İzleyenlere gerçekten bir kurumun ne için var olduğunu anlatan sıcacık bir film...



Hiç yorum yok: