24 Temmuz 2009 Cuma

Paylaşmak güzeldir, şimdi daha da güzel

Ben de aralarına kendimi katarak çaylakların ve genç profesyonellerin özellikle iletişim sektöründe çok şanslı bir döneme denk geldiğini düşünüyorum. Nedeni basit: Sosyal medya denilen bir ortama sahibiz.

Zaman zaman dile getirdiğim şey, şimdi de tekrarlıyorum, bu ortam ve yabancı dil bilgisi insanın inanamayacağı kadar kaynağa, bilgiye, görüşe, deneyimi gözlemlemesine olanak sağlıyor. Kişisel gelişim ve networking bir yana mesleki gelişim anlamında da bizlere ivme kazandırıyor, farklı fikirleri paylaşıp, tartışıyor, yorumluyoruz. Bu ortamda yer alan deneyimli büyüklerimize danışıyoruz, yönlendirmelerini alıyoruz, paylaştıklarını özümsüyoruz. Kendini yetiştirmeye hevesli herkes beraberinde kitleleri de sürüklüyor, takipçilerini de kendisiyle beraber bir çıta yükseltiyor.
Sosyal medya ortamında yer almak, bu bilgi akışından yararlanmak ve katkıda bulunmak artık bir iletişim öğrencisi için kaçınılmaz.

Bu paylaşımın geri planında ise mesleğine tutkuyla bağlı, öğrenmeye ve anlatmaya hevesli, özverili bir şekilde zamanını ve eforunu adayan, bunu da severek yapan isimler var.

Tuğçe Esener, bu şekilde tanıdığım isimlerden biri...Son olarak paylaştığı sunumun yansımalarını ve aldığı teşekkürleri takip ederken, bir teşekkür de ben eklemek istiyorum...Ve sizi sunumuyla başbaşa bırakıyorum...

1 yorum:

Tugce Esener dedi ki...

Ufukcum,
Hem sunumu paylaştığın hem de zarif övgün için çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. Sosyal medya sunumda da belirttiğim gibi kolektif bir bilgi birikimi ve çok değerli kaynaklar var. Bu küçük başlangıcı geliştirmeye ve bilgil birikimini yaymaya yardım ettiğin için ayrıca teşekkür ederim.
Sevgiler