28 Ocak 2009 Çarşamba

Sony ve Myspace'den yeni sosyal medya açılımları!!!

Online toplulukların marka iletişimindeki etkisi çığ gibi büyürken, iki yeni açılım teknoloji devi Sony'den ve sosyal network Myspace'den geldi. TV out internet in demek artık araştırma sonuçlarına da yansırken, öncü markalar yeni projelerle göze çarpıyor.

İlki Sony'nin sosyal medyada kendisi hk. dönen tüm konuşmaları ortak bir noktada toplama çalışmalarının sonucu: http://electronicsblog.sel.sony.com/ . Sony ile ilgili diğer linklere de ulaşılabilen ortamda blog, fotoğraf, resim aklınızda interaktif ne varsa bulabiliyor, paylaşabiliyor ve en önemlisi de yorumlayabiliyorsunuz. Sony'nin birçok alt online topluluğuna da yönlendiren site, ilerleyen dönemlerde müşteri hizmetleri alanında alıp başını yürüyecek gibi görünüyor. Önceki kurumsal blog açılımıyla beraber webteki interaktif varlığını genişleten Sony, bakalım TR'deki teknoloji ve internet meraklıları için neler planlıyor? Türk milleti olarak yorumlamayı seven yapımızla, sosyal medyanın ruhuna hitap ettiğimize inanıyorum:)






İkinci açılım ise sosyal network Myspace'ten geldi. "Get Married on Myspace". Bir TV dizisi tadındaki etkinlikte katılımcılar hedef çiftin tüm düğün hazırlıklarına karışacak. Bu projeyle halihazırdaki genç hedef kitlesini de biraz genişletmeyi uman Myspace, bu hedef kitle ile etkileşime geçmek isteyen markalar için de değişik bir iletişim platformu yaratıyor. Bunun bedeli ne olur bilemiyorum tabi ama etkili olacağı kesin, projeyi çok tuttum. Sadece merak ettiğim bazı insanların müstakbel akrabalarının fikirlerine bile katlanamıyorken, 10binlerce insanın yorumları sonucu nereye kadar dayanacağı?:) Bekleyip görelim.



Hiç yorum yok: