16 Mart 2010 Salı

PR sektörüne şimdilik veda...

Hayatımızda bazı dönemler gelir...Ne yaptığımızı, nereye gittiğimizi, amaçlarımızı, hedeflerimizi, gelecekten beklentilerimizi sorguladığımız...Özellikle konu işimiz olduğunda, hayatımızın bir çok alanını da dolaylı olarak etkilediğinden, çokça düşünürüz...
Özel sektörde 4. senemi yaşıyorum. Bu süreçte belki şansımdan, insan olarak da çok sevdiğim kişilerle çalışma şansı elde ettim, bana hep birşeyler öğretmeye, kişisel gelişimime de katkıda bulunmaya çalışan yöneticilerle çalıştım..:)
Fakat gelecek planlarımı yaptığım bu dönemden yepyeni bir kararla çıktım..PR sektörünün dinamiğini çok sevsem de, içimde baskın olan araştırmacı ve paylaşımcı yapım sebebiyle akademik hayata tekrardan göz kırpmaya başladım..:)
Şimdi önümüzdeki dönemde perspektifimi biraz daha geliştirebilmek maksadıyla Yönetim Bilimleri alanında doktora yapma ve yurtdışına kısa bir ziyaret gerçekleştirme planım var. Bununla bağlantılı olarak da girmem gereken sınavlarım ve yoğun bir çalışma dönemi bekliyor beni..:)
En kötü karar bile kararsızlıktan iyidir derler, öyle de oldu...Bu süreçte bana destek olan arkadaşlarıma, iş arkadaşlarıma, yöneticilerime de ne kadar teşekkür etsem azdır...
PR sektöründe aktif olmamam, bu konuda konuşmayacağım anlamına gelmiyor..Zira hala sektörü yakından takip ederek, ideali aşılamaktan vazgeçmeyeceğim..:)

Kısa bir süre daha buralardayım...Şimdilik benden bu kadar..:)

8 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

PR Sektöründe değilim ama eminim - Bizimle yaptığın çalışmalardan eminim belki de-sektör için bu ara iyi olmayacak :) Her şey gönlünce olsun...

STYLEISTICO dedi ki...

Bende En kötü karar kararsızlıktan iyidir diye düşünenlerdenim:) Yolun açık olsun, herşey istediğin gibi olsun :)

dedi ki...

Tuğçe ve Aslı, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

Burcu Tüzün dedi ki...

akademik hayat en güzeli. sanıyorum ben de sabırtaşımı çatlatmayı başardığımda o tarafta olacağım :) sana şimdiden bol şans sınavlarında. eminim istediğini gerçekleştirirsin.

dedi ki...

Burcu, benim de çok uzun zaman düşündüğüm ama düşünmekten harekete geçmediğimi anladığım bir anda verdiğim bir karar oldu :)Seni de bekliyoruz o zaman bu tarafa, öğrencilerin yaşadı :)

Burcu Sensoy dedi ki...

Herşey gönlünce olsun Ufuk :) Yaşadıklarını yeni blog yazılarınla paylaşmayı unutma!

Unknown dedi ki...

Yeni seçiminde başarılar, ihtiyacın yok ama olsun :)

dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar, güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti :) Mutlaka yazmaya devam edeceğim :)